Jump to content
Geekforum.cz

Pochybná reklamace - Packard Bell


Zechy
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

 

Chtěl bych se s vámi poděli o zkušenosti s firmou Packard Bell. Před cca rokem jsem si zakoupil notebook od firmy Packard Bell. Celý rok šlapal jako hodinky, zvládal celkem vše a nic nenasvědčovalo tomu, že by měl odejít. Pak jsem si jednou zapnul hru Call of Duty Modern Warfare a cca po půl hodině hraní se mi vypnul. Říkám si, čím to je? Šáh jsem tedy na větrák, rozpálený byl celkem dost. Čichl jsem k tomu, smrdělo to spáleninou. Říkal jsem si super, vyhořelo to. Ihned po víkendu jsem volal do servisu, kde jsem zjistil, že Packard Bell je vlastně dceřiná společnost Aceru, a všechny reklamace řeší firma Acer.

 

Po domluvě jsem jim poslal zařízení, trvalo cca týden, než se ozvali. A přišel mi tento dopis:

 

Vazeny zakazniku spolecnosti Packardbell,

 

diagnostikovali jsme zavady Vaseho zarizeni. V priloze Vam zasilame cenovou nabidku na opravu. Zaslete nam prosim podepsane vyjadreni k cenove nabidce nejpozdeji do 7 dnu na nize uvedeny e-mail, fax nebo adresu. Na cenove nabidce zaskrtnete, zda s ni souhlasite, chcete vratit zarizeni neopravene nebo zda si mame zarizeni bezuplatne ponechat. Za diagnostiku a zpracovani cenove nabidky je uctovana castka ve vysi 800 Kc. Tato castka nebude uctovana v pripade odsouhlaseni opravy nebo v pripade, ze je na zarizeni soucasne realizována zárucní oprava.. V pripade pisemneho dotazu uvedte v predmetu e-mailu servisni cislo pripadu. Zarizeni Vam bude doruceno na dobirku.

 

 

Zakaznicka linka: +420 531 027 774

Fax: + 420 531 027 622

E-mail: [email protected]

Adresa: Packard Bell

Acer Czech Republic s.r.o.

CTPark Brno

Turanka 110

627 00 Brno - Slatina

 

Cenová nabídka z přílohy: 5_pdf.jpg

 

Po obdržení tohoto emailu jsem jim vzápětí napsal, že do zařízení nemohla vniknout kapalina a že žádám a další přezkoumání. Týden dělali mrtvého brouka, po týdnu mě telefonicky kontaktovala někdo z call centra, že jsem se jim neozval. (Asi mají bordel v emailech?) Po domluvě jsem si nechal zařízení za 800,- kč zaslat zpět a předal ho známému technikovi z Alcompu.cz

 

Technik z Alcompu.cz mi potvrdil, že závadu, který popsal technik z Aceru dle technické zprávy, neodpovídá závadě na zařízení. Závada na zařízení nemohla být způsobena "prolitím kapaliny zařízením". Jediná obrana Aceru, jsou tyto fotky, že na zařízení jsou "mapky" od kapaliny, což na funkčnost zařízení vůbec nemá vliv.

post-10-0-73979300-1352197562_thumb.jpgpost-10-0-36653900-1352197563_thumb.jpgpost-10-0-84643900-1352197563_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ze zákona (občanský zákoník) máš právo udělat si "odborný posudek", tento posudek ti musí proplatit, i kdyby pro tebe vyšel negativně.

Nechej si ho udělat, a pořád je otravuj. Acer je shit, jsou to zmetci a okradači. Nesmíš to vzdát, jdi do nich tvrdě.

 

Pár zajímavých informací o reklamacích je zde: http://www.stream.cz...ate-na-to-pravo

Jen nedokážu potvrdit, zda se vše vztahuje i na nákup přes internet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...