Zechy Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Zdravím, Chtěl bych se s vámi poděli o zkušenosti s firmou Packard Bell. Před cca rokem jsem si zakoupil notebook od firmy Packard Bell. Celý rok šlapal jako hodinky, zvládal celkem vše a nic nenasvědčovalo tomu, že by měl odejít. Pak jsem si jednou zapnul hru Call of Duty Modern Warfare a cca po půl hodině hraní se mi vypnul. Říkám si, čím to je? Šáh jsem tedy na větrák, rozpálený byl celkem dost. Čichl jsem k tomu, smrdělo to spáleninou. Říkal jsem si super, vyhořelo to. Ihned po víkendu jsem volal do servisu, kde jsem zjistil, že Packard Bell je vlastně dceřiná společnost Aceru, a všechny reklamace řeší firma Acer. Po domluvě jsem jim poslal zařízení, trvalo cca týden, než se ozvali. A přišel mi tento dopis: Vazeny zakazniku spolecnosti Packardbell, diagnostikovali jsme zavady Vaseho zarizeni. V priloze Vam zasilame cenovou nabidku na opravu. Zaslete nam prosim podepsane vyjadreni k cenove nabidce nejpozdeji do 7 dnu na nize uvedeny e-mail, fax nebo adresu. Na cenove nabidce zaskrtnete, zda s ni souhlasite, chcete vratit zarizeni neopravene nebo zda si mame zarizeni bezuplatne ponechat. Za diagnostiku a zpracovani cenove nabidky je uctovana castka ve vysi 800 Kc. Tato castka nebude uctovana v pripade odsouhlaseni opravy nebo v pripade, ze je na zarizeni soucasne realizována zárucní oprava.. V pripade pisemneho dotazu uvedte v predmetu e-mailu servisni cislo pripadu. Zarizeni Vam bude doruceno na dobirku. Zakaznicka linka: +420 531 027 774 Fax: + 420 531 027 622 E-mail: [email protected] Adresa: Packard Bell Acer Czech Republic s.r.o. CTPark Brno Turanka 110 627 00 Brno - Slatina Cenová nabídka z přílohy: Po obdržení tohoto emailu jsem jim vzápětí napsal, že do zařízení nemohla vniknout kapalina a že žádám a další přezkoumání. Týden dělali mrtvého brouka, po týdnu mě telefonicky kontaktovala někdo z call centra, že jsem se jim neozval. (Asi mají bordel v emailech?) Po domluvě jsem si nechal zařízení za 800,- kč zaslat zpět a předal ho známému technikovi z Alcompu.cz Technik z Alcompu.cz mi potvrdil, že závadu, který popsal technik z Aceru dle technické zprávy, neodpovídá závadě na zařízení. Závada na zařízení nemohla být způsobena "prolitím kapaliny zařízením". Jediná obrana Aceru, jsou tyto fotky, že na zařízení jsou "mapky" od kapaliny, což na funkčnost zařízení vůbec nemá vliv. Nikita_bon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wladass Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 A co zkusit poprosit technika z Alfacompu, aby ti napsal nějakou zprávu, kterou by si zase poslal do servisu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zechy Posted November 6, 2012 Author Report Share Posted November 6, 2012 Techno z Alcompu mi technickou zprávu klidně vystaví, jenže oni si nechtějí připustit chybu absolutně. Žádali jsem i o to, aby technik z Alcomu byl přítomen při nové diagnóze zařízení u nich. To ale vůbec nechtěli slyšet a hned to zavrhli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EeRa Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Ze zákona (občanský zákoník) máš právo udělat si "odborný posudek", tento posudek ti musí proplatit, i kdyby pro tebe vyšel negativně. Nechej si ho udělat, a pořád je otravuj. Acer je shit, jsou to zmetci a okradači. Nesmíš to vzdát, jdi do nich tvrdě. Pár zajímavých informací o reklamacích je zde: http://www.stream.cz...ate-na-to-pravo Jen nedokážu potvrdit, zda se vše vztahuje i na nákup přes internet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.