Ariczek Posted September 21, 2019 Report Share Posted September 21, 2019 Aneb, jak jsem se zase jednou spálil: 1) Ve středu 18.9. přidávám do košíku CZC konfigurovatelné PC. Na webu se ukazuje indikace že zboží bude k vyzvednutí v pátek 20.9. 2) Při dokončování objednávky se ve finálním přehledu objeví položka "Servisní práce - montáž, konfigurace a testování PC CZC (v ceně 600 Kč), zdarma". Já jí neklikal, nic s ní nešlo dělat. Potvrzuji. 3) První email od CZC přijde 18.9 v 10:47, potvrzuje shodný čas přijetí objednávky. Tento email obsahuje stále i: "Předpokládaný termín dodání: 20. 9. 2019.". 4) Druhý email přijde 18.9. v 19:59. Ukazuje u všech komponent PC, že jsou skladem. Email obsahuje obecnou větu "Zvolil jste při objednávce Montáž PC sestav zdarma? Jakmile budou naskladněny všechny komponenty, technici začnou se stavbou a ta probíhá nejdéle 9 pracovních dnů." 5) Od té doby žádný další update. V sobotu 21.9. dopoledne jsem měl cestu na pobočku, tak jsem se zeptal na stav: "No to je na montáži, to bude až někdy, nevím v jakém je to stavu". A jako bonus, byl jsem tam dneska s tátou pro nějakou jeho objednávku. Na téhle pobočce je buď automat na číslo k přepážce (kam jsem šel já) nebo PC na samofakturaci. Táta šel na samofakturaci. Cca 5 minut po vyfakturování na PC (které nic nehlásilo) nesměle zapíná tiskárnu, která byla vypnutá, papír se tiskne. S papírem jde za roh, kde je dedikována pokladna. Tam si přečte info, že uzavřeno a má jít na přepážku. Takže se vrací ke vstupu k automatu a jde si pro číslo (cca 10 minut po mně a čeká frontu dalších 5 lidí před ním). Jaké máte zkušenosti s CZC.cz či ostatními obchody vy? Ariczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komalarn Posted September 22, 2019 Report Share Posted September 22, 2019 Osobně mám s CZC zkušennost pouze jednu. (Proč asi) Přibližně před 4 lety jsem si objednal sluchátka Razer Kraken. Sluchátka byly skladem, tak jsem objednal. Po týdnu čekání, jsem si řekl že asi něco nebude správně. Poslal jsem na podporu první email. Bez odpovědi. Počkal jsem pár dalších dnů, žádná odpověď a sluchátka nikde. Po několika dalších týdnech a dalších emailech bez odpovědi, jsem přes formulář objednávku zrušil. Peníze mi zpět na účet přišly cca 2 měsíce od odeslání objednávky (cca 2 týdny od zrušení objednávky). Chápu že se někdy chyby stávají, ale tohle? Od té doby jsem na CZC nenakoupil a už nikdy nenakoupím. Ceny mají stejné jako na Alze, ale Alza mě na druhou stranu nikdy nesklamala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamira40 Posted September 23, 2019 Report Share Posted September 23, 2019 Cez CZC som nakupoval 2-3x max... aj to proste len preto že išlo o rovnaký produkt a oproti Alze bola lepšia cena. A však nebol problém vzhladom ale na tak malú vzorku... v Alze som nakúpoval desiatky možno stovky krát a pár zádrhelov bolo ale to je tak 2-3x zo sto nákupov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariczek Posted September 23, 2019 Author Report Share Posted September 23, 2019 @Komalarn: hodně si vždy rozmýšlím, než někde zaplatím předem... Občas to někde nejde, ale zrovna u IT je to docela běžný platit při odběru. @Jamira40: to sice jo, ale 1) já to taky neumím a 2) oni si s tím složením věří na záruku 3 roky na celé PC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glararan Posted September 23, 2019 Report Share Posted September 23, 2019 Osobně tam nakupuji už pouze věci co nereklamuji jak jsem psal na shoutu nebo co vím, že nebudu reklamovat. Jejich přístup je na některých pobočkách divný atd. Měl jsem problém s reklamací klávesnice, kde se mi zasekávali jednotlivá písmenka, když člověk píše rychle.. Vrátili mi to s tím, že je klávesnice v pořádku "otestováno #pisatelkou" wtf. Neříkám, že Alza je vždy top, ale reklamace tam fakčí, třeba úplně mimo IT.. mlýnek na koření se rozlepil leštěný plech. Vrátili bez keců prachy ihned, ani nechtěli nic reklamovat. Objednal jsem hned znovu a bylo Akorát dávat si pozor tam, kde to vyzvedáváte.. třeba pobočka na Dejvické je k zabití. Trvá jim to jak nevím co. V pátek jsem měl první zkušenost s Alzaboxem.. parádní věc. Jinak samozřejmě musím vychválit pobočku v Brně.. tam to bylo do minuty vyzvednuté a nenabízeli mi k tomu nějaké kraviny v podobě reklamace na rok navíc. Jiný kraj jiný mrav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.