Jump to content
Geekforum.cz

Zkušenost s CZC.cz


Ariczek
 Share

Recommended Posts

Aneb, jak jsem se zase jednou spálil:

1) Ve středu 18.9. přidávám do košíku CZC konfigurovatelné PC. Na webu se ukazuje indikace že zboží bude k vyzvednutí v pátek 20.9.

2) Při dokončování objednávky se ve finálním přehledu objeví položka "Servisní práce - montáž, konfigurace a testování PC CZC (v ceně 600 Kč), zdarma". Já jí neklikal, nic s ní nešlo dělat. Potvrzuji.

3) První email od CZC přijde 18.9 v 10:47, potvrzuje shodný čas přijetí objednávky. Tento email obsahuje stále i: "Předpokládaný termín dodání: 20. 9. 2019.".

4) Druhý email přijde 18.9. v 19:59. Ukazuje u všech komponent PC, že jsou skladem. Email obsahuje obecnou větu "Zvolil jste při objednávce Montáž PC sestav zdarma? Jakmile budou naskladněny všechny komponenty, technici začnou se stavbou a ta probíhá nejdéle 9 pracovních dnů."

5) Od té doby žádný další update. V sobotu 21.9. dopoledne jsem měl cestu na pobočku, tak jsem se zeptal na stav: "No to je na montáži, to bude až někdy, nevím v jakém je to stavu".

 

A jako bonus, byl jsem tam dneska s tátou pro nějakou jeho objednávku. Na téhle pobočce je buď automat na číslo k přepážce (kam jsem šel já) nebo PC na samofakturaci.

Táta šel na samofakturaci. Cca 5 minut po vyfakturování na PC (které nic nehlásilo) nesměle zapíná tiskárnu, která byla vypnutá, papír se tiskne. S papírem jde za roh, kde je dedikována pokladna. Tam si přečte info, že uzavřeno a má jít na přepážku. Takže se vrací ke vstupu k automatu a jde si pro číslo (cca 10 minut po mně a čeká frontu dalších 5 lidí před ním).

Jaké máte zkušenosti s CZC.cz či ostatními obchody vy?

Ariczek

Link to comment
Share on other sites

Osobně mám s CZC zkušennost pouze jednu. (Proč asi)

Přibližně před 4 lety jsem si objednal sluchátka Razer Kraken. Sluchátka byly skladem, tak jsem objednal. Po týdnu čekání, jsem si řekl že asi něco nebude správně. Poslal jsem na podporu první email. Bez odpovědi. Počkal jsem pár dalších dnů, žádná odpověď a sluchátka nikde. Po několika dalších týdnech a dalších emailech bez odpovědi, jsem přes formulář objednávku zrušil. Peníze mi zpět na účet přišly cca 2 měsíce od odeslání objednávky (cca 2 týdny od zrušení objednávky).

Chápu že se někdy chyby stávají, ale tohle?

Od té doby jsem na CZC nenakoupil a už nikdy nenakoupím. Ceny mají stejné jako na Alze, ale Alza mě na druhou stranu nikdy nesklamala.

Link to comment
Share on other sites

Osobně tam nakupuji už pouze věci co nereklamuji jak jsem psal na shoutu nebo co vím, že nebudu reklamovat. Jejich přístup je na některých pobočkách divný atd. 

Měl jsem problém s reklamací klávesnice, kde se mi zasekávali jednotlivá písmenka, když člověk píše rychle.. Vrátili mi to s tím, že je klávesnice v pořádku "otestováno #pisatelkou" wtf.

Neříkám, že Alza je vždy top, ale reklamace tam fakčí, třeba úplně mimo IT.. mlýnek na koření se rozlepil leštěný plech. Vrátili bez keců prachy ihned, ani nechtěli nic reklamovat. Objednal jsem hned znovu a bylo 🙂 Akorát dávat si pozor tam, kde to vyzvedáváte.. třeba pobočka na Dejvické je k zabití. Trvá jim to jak nevím co. V pátek jsem měl první zkušenost s Alzaboxem.. parádní věc. Jinak samozřejmě musím vychválit pobočku v Brně.. tam to bylo do minuty vyzvednuté a nenabízeli mi k tomu nějaké kraviny v podobě reklamace na rok navíc. Jiný kraj jiný mrav 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...