Jump to content
Geekforum.cz

World of Tanks


Wladass
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 2 years later...

tanky.jpg

 

Update 1.0.

 

 

Hlavní změny

 

Grafický engine Core obsahuje následující funkce:

  • Celkové zlepšení kvality obrazu na jakékoliv nastavení grafiky.
  • Zcela přepracované a zoptimalizované osvětlení.
  • Přidaný systém globálního osvětlení.
  • Všechny struktury byly přepracovány do nové grafické kvality.
  • Terén, voda a rostlinstvo byly přepracovány do nové grafické kvality.
  • Pro všechny objekty byly použity textury s vysokým rozlišením.
  • Destrukce objektů byla přepracována s využitím destrukční technologie Havok® (zobrazuje se pouze s následujícím nastavením grafiky: Vysoká, Maximální a Ultra).
  • Byl přidán efekt namočení vozidel při průjezdu vodou (a efekt osychání), a také efekty zašpinění a zaprášení.
  • Zlepšilo se zobrazení podvozku vozidla při jízdě přes různé překážky.
  • Byla přepracována vnější oblast mapy (oblast za hranicemi mapy): nyní herní lokace vyvolávají pocit, že jsou rozlehlé a neomezené. Hranice mapy zároveň zůstávají beze změny.
  • Byla zapnuta funkce mozaikování terénu (částečně na Maximální nastavení grafiky a v plen rozsahu na Ultra nastavení grafiky).
  • Byl přepracován efekt pásů na různých površích. Byly přidány realistické efekty driftování.
  • Bylo přidáno procedurální generování trávy a keřů, což snižuje zátěž PC.
  • Veškerá zeleň nyní reaguje na akce hráčova vozidla: tráva listoví se otřásá při výstřelech a slehne při průjezdu pásů vozidla atd. Tato funkce nemá vliv na maskování vozidla, protože animace se zobrazí pouze na vašem počítači.
  • Byl zaveden nový systém zpracování vody s geometrickými vlnami (mozaikování) a SSR (odrazivost lesklých ploch) pro modelování odrazů na vodní hladině.
  • Byl zaveden realistický model chování vody: při překonávání vodních překážek tlačí vozidlo vodu před sebou a tím vytváří vlnu; když granát zasáhne vodní hladinu, vytvoří na vodě realistické kruhy atd.
  • Každá mapa získala zcela přepracované sekce nebe s animacemi mraků.
  • Plná podpora funkcí DirectX® 11 (mozaikování atd.).
  • Značná optimalizace využívání výkonu a paměti.
  • Zlepšilo se zobrazení obtisků zásahů.
  • Kouř a různé další efekty nyní vrhají stíny.

Mapy

 

Seznam map, které byly po přechodu na grafický engine Core přepracovány do HD:

  • Opatství
  • Paříž
  • Doly
  • Útesy
  • Murovanka
  • Malinovka
  • Prochorovka
  • Step
  • Pouštní řeka
  • Himmelsdorf
  • Lakeville
  • Ruinberg
  • Ensk
  • Dubový lesík
  • Siegfriedova linie
  • Mannerheimova linie (dříve Arktida)
  • El Halluf
  • Letiště
  • Horský průsmyk
  • Karélie
  • Redshire
  • Fjordy
  • Tundra
  • Overlord
  • Klidné pobřeží
  • Erlenberg
  • Westfield
  • Rybářský přístav
  • Nebelburg
  • Byla přidána nová zimní mapa Ledovec.

Změny grafiky a efektů

  • Na všechny mapy byla přidána nová voda; nyní se liší: klidná jezera, rychle proudící řeky, mořský příboj atd.
  • Na všechny mapy byly přidány nové efekty: požáry, vodopády, hořící tráva, písek hnaný větrem, dělostřelecké údery, včely, motýli atd.
  • Byly přidány realistické trasírky granátů.
  • Byly přepracovány všechny efekty vozidel: pohyb, výfukové plyny, zapálená vozidla, výbuch bedny s municí.
  • Byl zcela přepracován efekt granátů zasahujících různé typy terénu: bylo přidáno více detailů, rozptýlené jiskry a úlomky.
  • Efekt pasů je více realistický; byl přidán realistický efekt driftování.
  • Byly přepracovány a přidány realistické obtisky (na vozidlech) po zásazích granátů. Nyní vypadají obtisky realističtěji díky technologii fyzikálně založeného stínování (PBS). Tím pádem vypadá materiál a vzor kovu správně.
  • Ke všem výfukovým plynům, výbuchům, výstřelům a požárům byl přidán efekt „chvění horkého vzduchu“. Tento efekt se bude také zobrazovat podél horizontu na horkých pouštních mapách.
  • Vozidla nyní realisticky interagují s vodou: všechny vodní efekty (průjezd vodou, zásahy atd.) vyvolávají nyní deformaci vody, pěnu a rázové vlny.
  • Deformace trávy a keřů: pásy vozidla splácnou trávu a rázové vlny z výstřelů a explozí realisticky interagují s trávou a keři.
  • Kouř a prach vrhají stíny.
  • Byly přepracovány všechny úlomky z efektů destrukce: díky příhodnému osvětlení a normálním mapám vypadají vice realisticky a detailně.

Nová garáž

  • Nová garáž obsahuje nové grafické technologie enginu Core.
  • Do garáže byly přidány animované postavy.
  • Nová kamera v garáži:
    • Vzdálenost přiblížení a oddálení závisí na vybraném vozidle.
    • Změnila se vzdálenost, kterou kamera urazí při přiblížení/oddálení (při rolování kolečkem myši).
    • Byl přidán efekt současného posouvání scén při rotaci kamery. Efekt lze vypnout v nastavení hry na záložce „Obecné“.
    • Když hráč neprovádí v garáži žádné akce, začne kamera okolo vybraného vozidla rotovat. Tuto možnost lze nakonfigurovat či vypnout v nastavení hry na záložce „Obecné“.

    [*]V garáži bude zobrazeno reklamní vozidlo (zobrazené na pozadí za vybraným vozidlem). Hráči mohou na vozidlo najet myší a kliknout na něj, aby tím na toto vozidlo přesunuli kameru. V okně náhledu vozidla se zobrazí jeho technické vlastnosti a členové posádky. Kormě toho bude hráč moci kliknout na tlačítko „Koupit“, čímž přejde na stránku zakoupení vozidla v prémiovém obchodě.

Optimalizace

  • Byl optimalizován výkon hry, využití paměti a zatížení GPU a CPU.
  • Bylo vynaloženo značné úsilí na odstranění zamrzání v bitvě.
  • Z panelu poškození byl odstraněn ukazatel rychlosti (který využíval poměrně hodně zdrojů).

Úprava barev

  • Tato volba umožňuje nastavit sytost, jas a kontrast, nebo můžete využít předpřipravené filtry. Úpravu barev lze provést v garáži i v bitvě. Všechny změny se projeví okamžitě. Pro usnadnění se nápověda pro úpravu barev zobrazí v několika prvních bitvách všem hráčům.

Hudba

 

Každá mapa získá svůj vlastní soundtrack, který bude obsahovat:

  • hlavní znělku pro načítací obrazovku, která se přehraje při načítání bitvy a během odpočítávání
  • 2 interaktivní, s bitvou provázané skladby, které vychází z hlavní znělky a lze je hrát téměř do nekonečna bez opakování
  • 3 konečné znělky pro výsledky bitvy: vítězství, remízy a porážky.
  • Tyto zvukové stopy jsou pro každou mapu ve hře jedinečné.
  • Byly přidány nové zvuky garáže, včetně hudební znělky přehrávané na obrazovce fronty na bitvu.
  • Byla přepracována hudba a vizuální vzhled přihlašovací obrazovky.

Zvuky prostředí

  • Zvuky prostředí na každé mapě byly zcela přepracovány. Zvuky prostředí jsou nyní bohaté a přirozené s ohledem na region mapy. Zvuky hráčova vozidla (výstřely, výbuchy, zvuk pásů atd.) se nyní mění a závisí na dílčí pozici bojové akce. Stejný zvuk bude znít jinak v horách, v lese, ve vesnici, v zastavěné oblasti, na otevřeném poli atd.
  • Celé zvukové prostředí bylo také navrženo pro vícekanálové zvukové systémy 5.1 a 7.1.
  • Po vydání nové fyziky destrukce byly přepracovány téměř všechny zvuky zničitelných objektů.
  • Byly přepracovány zvuky granátů. Každý ze čtyř typů granátů se bude lišit vizuálně i zvukově, což zajistí hráčům více informací.

Oznámení v bitvě

 

Byla přidána nová oznámení (zobrazená při střelbě na nepřátelská vozidla) pro náhodné bitvy a výcvikový tábor. Patří mezi ně:

  • oznámení o poškození nepřátelského vozidla
  • oznámení o odražení granátu a zastavení poškození pancířem
  • oznámení o kritických zásazích

Cvičiště a výcvikový tábor

  • Režim cvičiště bude vypnutý. Výcvikový tábor zůstává pro hráče k dispozici.
  • Mise 2 a 5 ve výcvikovém táboře byly zjednodušeny.
  • Výcvikový tábor byl zcela přepracován do HD.
  • Předchozí garáž výcvikového tábora byla nahrazena za novou.
  • Byly přepracovány obrazovky načítání bitvy.
  • V obtížnosti výcvikového tábora byly provedeny drobné změny.
  • Zlepšilo se chování vozidel řízených UI.

Změny v technických vlastnostech následujících vozidel

  • Objekt 257 (SSSR): bylo přidáno následující vybavení: Vylepšené torzní tyče Třída 5+ t.
  • Byly přidány atributy nového národa (Itálie).
  • Pro hráče Supertestu byla přidána k testování následující vozidla: Progetto M35 mod 46

Vylepšení

  • V případě nedostatečného množství bonů není cena vylepšeného vybavení červená, pokud již bylo namontováno podobné standardní vybavení.
  • Byl opraven vzácný problém, při kterém nebyla zobrazena spojenecká/nepřátelská vozidla v dosahu přímého dohledu.
  • Byl opraven problém, který hráčům bránil v přeškolení posádky mezi prémiovými vozidly.
  • Nyní se hráči mohou podívat na osobní záznam člena posádky, i když je vozidlo v bitvě.
  • Byl opraven vzácný problém, při kterém po převrácení vozidla v bitvě zmizela časomíra sebezničení.
  • Byl opraven problém, při kterém byly filtry použité ve skladu po přechodu do garáže odstraněny.
  • Byl opraven problém, při kterém se hudební znělka výsledků bitvy přehrávala na načítací obrazovce.
  • Byl opraven problém, při kterém nebyly body za obsazování základny zobrazeny ve výsledcích bitvy.
  • Byl opraven problém, při kterém se bonus k maskování stylu WG Fest a Novoročního stylu a kamufláže v rozhraní vnějšího vzhledu nezobrazoval.
  • Byl opraven problém, při kterém se v popisu vybavení nezobrazovalo upozornění na aktivní slevy na demontáž vybavení.
  • V chatu byla opravena transformace částí odkazů na ikony emotikonů.
  • Byl opraven problém, při kterém byla informace o připsaných dnech prémiového účtu zobrazena s ikonou zlaťáků.
  • Byl opraven problém, při kterém neproběhla při klinutí na tlačítko „Aktualizovat“ aktualizace seznamu týmů v režimu opevnění.
  • Byl opraven problém, který umožňoval při dokončení výcvikového tábora změnu národů v technologickém stromě.
  • Byl opraven problém s chybějícím popiskem o slevě při nákupu prémiového účtu.
  • Byla odstraněna kamufláž (z některých stíhačů tanků), kterou hráči nemohli při výběru jiného maskovacího vzoru odstranit sami.
  • Byla opravena časomíra obnovení posádky za zlaťáky.
  • Byl opraven problém, při kterém byly interakce spojené s posádkou v kasárnách a na vozidlech zamčeny, když bylo alespoň jedno vozidlo v bitvě.
  • Do minimalistického panelu vozidel (panel vozidel) byl přidán symbol „%“ (který informuje o slevách).
  • Byl opraven problém s indikací dvojnásobné slevy, když měl prodaný předmět dvojnásobnou cenu (ve zlaťácích a kreditech).
  • Byl opraven problém, který bránil členům čety ve výběru vozidel, když velitel čety potvrdil svou připravenost.
  • Zlepšil se popis osobní mise ART-6.
  • Byl opraven jas kamufláže u některých vozidel.

Opravy chyb

  • Obtisky zásahů jsou občas zobrazeny nesprávně.
  • Načítání některých map trvá déle, než se očekává.
  • Některé vizuální potíže při „přetáčení“ záznamu bitvy.
  • Načítání vozidel před zahájením odpočítávání bitvy může zabrat více času.
  • Potíže spojené s objekty, které se objevují při rotaci kamery na Minimální a Nízkou kvalitu grafiky.
  • Na Minimální kvalitu grafiky mohou některé velké struktury na mapě „Ruinberg“ zmizet.
  • Určité potíže spojené se zobrazením stínů, které vrhají velké objekty.
  • Nastavení Gamma nefunguje na některých počítačích se Standardní grafikou správně.
  • Trhavý pohyb pásů při přejíždění překážek.
  • Kamera se může v posmrtném režimu dostat dovnitř některých objektů.
  • Při nastavení FoV (úhel pohledu) na 120° se v garáži přepne úroveň detailů vozidla.
  • Hlasitost zvuků „Náletu“ nezávisí na skutečné vzdálenosti k hráčovu vozidlu.
  • Po vypnutí trávy se stále zobrazují napůl dynamické stíny.
  • Když není hráčovo vozidlo v garáži po opuštění výcvikové místnosti zcela načteno, zobrazí se při načítání bitvy černá obrazovka.
  • Některé objekty nejsou po zásahu průbojným granátem řádně zničeny podle technologie Havok.
  • Při sledování záznamu bitvy jsou trasírky některých granátů zobrazeny nesprávně.
  • Nesprávné zobrazení terénu pod pásy vozidla.
  • Silné blikání terénu a odrazů slunce v kalužích na Vysokou a Maximální kvalitu grafiky.
  • Na Střední kvalitu grafiky mají pásy špatné detaily.
  • Barvy ukazatele šance na průstřel se občas mýlí.
  • Červený (zelený) obrys se objeví při míření na bod za siluetou vozidla.
  • Kamera se může dostat dovnitř některých vozidel.
  • Hudba výsledků bitvy hraje při přepnutí na okno výzkumu hlasitěji.
  • Po opravení pásu v bitvě se ukazatel ochromení vynuluje a odpočítávání začne nanovo.
  • Maskování vozidla s unikátní kamufláží je v garáži zobrazeno bez bonusu k maskování; účinek kamufláže je však ve skutečnosti aktivní.
  • Nepřátelské vozidlo převrácené hráčem se nezapočítá do celkového počtu vozidel zničených hráčem.
  • Vozidlo s namontovaným standardním a vylepšeným vybavením nelze prodat.
  • Náborová kancelář náboráře nezobrazuje rekruty a záložníky, které pozval, pokud byl účet náboráře obnoven do stavu, který předcházel okamžiku, kdy rekruti pozvánku přijali.
  • Nesoulad v popisu osobních misí (pro čety) v bitvě (při stisknutí TAB), výsledků bitvy a okna s gratulací.
  • Tlačítko „Naverbovat“ se v okně s blahopřáním zobrazí i za předpokladu, že ženský člen posádky už byl naverbován.
  • Oznámení o obsazení základny je zobrazeno před shromážděním potřebného počtu bodů za obsazování.
  • Pořadí událostí pro obdržené poškození je občas v záznamu poškození pomíchané.
  • V okně blahopřání se nezobrazuje text podmínek mise, pokud je požadovaný typ vozidla v podmínkách mise uveden.
  • Klienta nelze maximalizovat do režimu celé obrazovky, pokud má hráč hovor přes Skype.
  • Nanesení prvků vnějšího vzhledu má za následek odstranění hotového stylu.
  • V některých případech může při rychlém pohybu kurzoru myši okolo vozidla kamera náhle změnit svou polohu (při „Náhledu trajektorie“).

 

 

REGISTRACE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...