Shoot Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Ahoj, chcel by som sa Vás opýtať, najmä programátorov, najmä webových ( ) ako pracujete a riešite vlastníctvo viacerých zariadení. Tým mám na mysli príklad - mám desktop PC s Windows 10 na ktorom pracujem 80% času a mám MacBook Air, na ktorom pracujem na cestách a mimo domu. Akým spôsobom synchronizujete data medzi PC? Jedná sa najmä o projekty. Existuje nejaký spôsob, ktorým dokážem vyriešiť to, že uložím prácu na desktope a o pol hodinu otvorím Air a pokračujem v práci? Aktuálne to riešim private repos na bitbucket / kopírovanie na USB a prenos súborov. Aký štýl práce, synchronizácie používate? A aké vlastníte zariadenia na ktorých pracujete? Synchronizujete data aj s telefónom (kalendár, poznámky, ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glararan Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Onedrive, dropbox, box, google drive, icloud, mega Z výše uvedených používám metodu jedna, byť nemám víc zařízení co se dají považovat za pracovní, ale mám ipad, kde to řeším onedrivem.. nevýhoda? omezení velikosti.. co se dá dělat.. v tom je asi nejlepší mega.. 50GB zdarma jak to řešit v bussiness sféře? Work folders přes Active Directory, tam to je docela vychytaný, ale bojím se, že na macOS to není podporované :/ Shoot 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komalarn Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Já používám dropbox, ale je fakt, že ty free GB začínaj docházet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henzigo Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 V práci používáme u každého projektu vlastní git, doma si všechny věci zálohuju na mega ikdyž nepracuju z více zařízení 50 GB stačí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.