-
Posts
256 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
25
Reputation Activity
-
Komalarn got a reaction from Henzigo in Ako NEVYKONAŤ script na konkrétnej stránke?
Dám sem jeden rychlej tip: Pokud děláš na webu jakoukoliv reklamu, nikdy nepoužívej třídy a ID jako ,,ad", ,,advert" nebo tvoje ,,rightad". Všechno tohle a mnoho dalších blokuje adbock. Nejsem si jistej, jestli je to tvůj případ, ale pro jistotu si vypni adblock, ať máš jistotu.
Ale i tak doporučuju pro reklamy třídy s názvem něco jako ,,sf8angkwqfn" (náhodné znaky).
-
Komalarn got a reaction from Copenhagen in Ako NEVYKONAŤ script na konkrétnej stránke?
Tak to udělej jednoduše...
Všechno nech jak jsi měl původně (v době co jsi psal první příspěvek.
Dej containeru, do kterýho vypisuješ reklamu, inline styl:
<div id="tvujContainer" style="display:none;"></div>
a potom přes podmínku od Glararana
<script> $(document).ready(function(){ if(window.location.href != "http://hiphopforum.sk/ucp.php?mode=register") { $("#tvujContainer").css("display", "block"); } }); </script>
Takhle zůstane na registraci skrytá a pro ostatní stránky se beze změny zobrazí.
-
Komalarn got a reaction from Copenhagen in Ako NEVYKONAŤ script na konkrétnej stránke?
Dám sem jeden rychlej tip: Pokud děláš na webu jakoukoliv reklamu, nikdy nepoužívej třídy a ID jako ,,ad", ,,advert" nebo tvoje ,,rightad". Všechno tohle a mnoho dalších blokuje adbock. Nejsem si jistej, jestli je to tvůj případ, ale pro jistotu si vypni adblock, ať máš jistotu.
Ale i tak doporučuju pro reklamy třídy s názvem něco jako ,,sf8angkwqfn" (náhodné znaky).
-
Komalarn got a reaction from Shoot in Problém s datagrip
Co tak koukám, jseš si jistej, že je správně, že AJAX se dotazuje na adresu ?ID=9... a ty se snažíš použít $id? .. To je tak první, co mě napadá
//EDIT: Jo a prosimtě, neni to DataGrip ale DataGrid
-
Komalarn reacted to WarfaceZ in Pomoc s nette
Doporučuji si pročíst https://doc.nette.or.../access-control a https://doc.nette.or.../2.4/quickstart a popřípadě dynamické ACL https://doc.nette.org/cs/0.9/dynamicka-sprava-roli-a-zdroju
-
Komalarn got a reaction from WarfaceZ in Administrátorský Systém
Co používáme u nás ve studiu tak asana.com
Role tam tuším nejsou, ale je tam přehledá organizace úkolů, popisy, progress, automatický vytvoření kalendáře a tak
-
Komalarn got a reaction from Wladass in Pokémon GO
Ne, mam Windows Phone
Ale spíš mě to nijak neláká. Když už hry, kde se chodí po městě, tak Ingress.
Potenciál lokace podle GPS to využije mnohem líp než pokémoni, téma ,,války" 2 korporací o portály a jejich propojování je mnohem zajímavější a komunita taky není až tak malá. Pro příklad tady v HK to žije, den co den se tu mění portály a o všechno přicházim , Praha bude mnohem lepší i v malých městech, co jsem koukal na mapu, se to hejbe. Pořádají se i officiální eventy, dokonce i v Evropě a ne daleko (tušim, že něco bylo na Slovensku).
Každopádně proti pokémonům nic nemám, ale není to nic pro mě.
Určitě se koukněte na
k Ingress. -
Komalarn got a reaction from odysey in User roles a ich ošetrovanie
Určitě vždycky ošetřovat. Nedokážu si představit, jak by měla jakákoliv aplikace fungovat jen na základě ,,schování tlačítka".
To je jako neověřovat, jestli příspěvek, kterej upravuješ, je tvůj nebo ne.
Ověřovat vždycky všechno
-
Komalarn got a reaction from funn3r in User roles a ich ošetrovanie
Určitě vždycky ošetřovat. Nedokážu si představit, jak by měla jakákoliv aplikace fungovat jen na základě ,,schování tlačítka".
To je jako neověřovat, jestli příspěvek, kterej upravuješ, je tvůj nebo ne.
Ověřovat vždycky všechno
-
Komalarn reacted to Jamira40 in VPS Hosting - 1. mesiac 0€ - AKCIA
Seruste všedcia na Geekfore. Mám tu pre vás takú menšiu akciu.
Ostalo pár volných VM bežne nie sú dostupné na prenájom... exon stále nemá web **joke**
Ak by niekto mal seriózne záujem sú dostupné nasledovné parametre. Dostupnosť je ihneď.
Inštalácia OS je cez vSphere klienta. Môžete si naištalovať čo chcete. Linux, Windows etc...
Na žiadosť nainštalujeme Linux podla výberu zadarmo.
Procesor: 2x vCPU Intel Xeon E3-1231v3 @3.4Ghz
Pamäť: 2GB DDR3
Disk: 60GB (možnosť dohodnúť sa na viac)
Cena: 8€ (9.60€ vrátane DPH) mesačne. 1. mesiac zadarmo.
Procesor: 2x vCPU Intel Xeon E3-1231v3 @3.4Ghz
Pamäť: 4GB DDR3
Disk: 120GB (možnosť dohodnúť sa na viac)
Cena: 13€ (15.60€ vrátane DPH) mesačne. 1. mesiac zadarmo.
Konekt: 1Gbps (traffic shaping na 300Mbit/s)
IP: 1x IPv4 + Možnosť dokúpiť si ďalšie IP
Virtualizácia: vmware + pristup na vSphere
Pokiaľ by chcel niekto custom VM. Dá sa dohodnúť stačí napísať.
Kontaktovať ma môžete cez PM na GF prípaden [email protected] alebo skype craft3001.
-
Komalarn reacted to odysey in Funny topic - Věci co vás pobavily
[media=https://pbs.twimg.com/tweet_video/CTUyM6fWwAAVpCc.mp4]https://pbs.twimg.com/tweet_video/CTUyM6fWwAAVpCc.mp4[/media]
-
Komalarn reacted to Hookyns in Fce pro snadné OOP v JS
Zdravím,
když už vám zde káži slovo boží a snažím se vám JS přiblížit, tak vám zde poskytnu i svou fci, se kterou tvořím třídy.
Donedávna jsem používal celkem jednoduchou fci, která neměla přes 50 řádků, ale na reakci kolegy v práci, že JS nemá privátní vlastnosti u tříd, jsem svou fci trošičku vylepšil. OOP v JS je celkem krkolomné a složitější konstrukce vyžadují hlubší znalosti.
Je několik způsobů jak vytvořit private vlastnosti a metody u tříd, ale většina je jich špatně. Způsob, který jsem vymyslel je imho asi jeden z nejlepších.
BTW, zkoumal jsem zpětně ještě jiné metody řešení private vlastností u tříd v JS a našel jsem skoro to samé řešení jako mé, takže asi nejsem zase takový frajer. To řešení však není zrovna jednoduché, takže jsem byl vážně překvapený, že to napadlo i někoho jiného.
Díky mé fci je možné vytvořit třídy s public a private statickými vlastnostmi/metodami a klasickými private a public vlast./met.
Jen pro představu. Jeden z celkem rozšířených a poměrně špatných způsobů tvorby tříd je toto:
var MojeTrida = function(xxx, yyy) { var privatniVlastnost = xxx; this.publicVlastnost = yyy; var privateMethod = function() { return "foo"; } this.publicMethod = function() { return "bar"; } };
Použití lokální proměnné zde není špatně, ale abychom se k ní mohly dostat, musíme zde definovat i metody, a to už špatně je. V první řadě se budou metody vytvářet při každém zavolání konstruktoru a zbytečně se budou znovu a znovu vytvářet i když jsou všechny stejné. Druhý problém je dědičnost. Když nevyužijeme prototype, tak nedocílíme dědičnosti. Tohle řešení se dá použít, pokud nemáte v plánu používat dědičnost, nezáleží vám na výkonu a nutně potřebujete private vlastnosti. Jinak je to nepoužitelné.
Já třídy vytvářím pomocí své fce Class, která třídy za mě sestaví a umožní mi i pohodlnou dědičnost i implementaci interface.
Má fce:
/** * Funkce pro vytáření tříd * @param defs * @returns {{class: *, privateAccessor: Function, extends: (Function|*), implements: (Function|*), private: {constructor: *}}} */ var Class = (function() { var classIdCounter = 0; var classPrivateProperties = {}; return function(defs) { var classId = classIdCounter++; classPrivateProperties[classId] = {}; var privateProperties = classPrivateProperties[classId]; var idCounter = 0; var constructor; var hasPrivateConstructor = false; var ctor; var p = function(self) { return classPrivateProperties[self.classprivateCallIdentifier][self.privateCallIdentifier]; }; if (defs.hasOwnProperty("constructor")) { ctor = defs.constructor; constructor = function() { if (this.constructor == ctor) { // V případě že dědíme, můžeme volat super konstruktor => Pokud bychom ho zavolali, došlo by k namixování private identifikátorů privateProperties[idCounter] = {}; // Uložíme privátní vlastnosti if (typeof defs.private === "object") { for (s in defs.private) { if (defs.private.hasOwnProperty(s) && s != "constructor") { privateProperties[idCounter][s] = defs.private[s]; } } } this.privateCallIdentifier = idCounter++; this.classprivateCallIdentifier = classId; } defs.constructor.apply(this, arguments); }; } else if (defs.hasOwnProperty("private") && defs.private.hasOwnProperty("constructor")) { ctor = function() { throw new Error("This class's constructor is private!"); }; constructor = function() { privateProperties[idCounter] = {}; // Uložíme privátní vlastnosti if (typeof defs.private === "object") { for (s in defs.private) { if (defs.private.hasOwnProperty(s) && s != "constructor") { privateProperties[idCounter][s] = defs.private[s]; } } } this.privateCallIdentifier = idCounter++; this.classprivateCallIdentifier = classId; defs.private.constructor.apply(this, arguments); }; hasPrivateConstructor = true; } else { ctor = function() {}; constructor = function() { if (this.constructor == ctor) { privateProperties[idCounter] = {}; // Uložíme privátní vlastnosti if (typeof defs.private === "object") { for (s in defs.private) { if (defs.private.hasOwnProperty(s) && s != "constructor") { privateProperties[idCounter][s] = defs.private[s]; } } } } this.privateCallIdentifier = idCounter++; this.classprivateCallIdentifier = classId; } } // Pokud definice obsahují konstruktor, vytvoříme jej, jinak použijeme prázdnou fci var c = hasPrivateConstructor ? ctor : constructor; /** * Pole zaznamenávající které objekty třída implementuje * @type {Array} * @private */ var implementations = []; var implementsFunc; var extendsFunc; var privateCtor; /** * Ověřuje, zda třída používá dané rozhraní * @param {Object} o * @return {Boolean} */ var implementationFunc = function(o) { if (o !== defs) { if (implementations.indexOf(o) != -1) { return true; } } return false; }; /** * Slouží k podědění třídy * @param {Function} parent Třída k podědění * @return {{class: Function, privateAccessor: Function}} */ extendsFunc = function(parent) { if (typeof parent === "function") { c.prototype = Object.create(parent.prototype); c.super = parent.prototype; c.prototype.super = function() { parent.apply(this, arguments); //parent.apply(this, arguments); }; // Zkopírujeme také statické vlastnosti z předka for (var prop in parent) { if (parent.hasOwnProperty(prop) && prop != "super" && prop != "constructor") { c[prop] = parent[prop]; } } // Musíme znovu nabalit vlastní metody, protože podědění nám smaže existující prototype - bohužel je to nevýhoda pozdního volání Extends implementsFunc(defs); c.prototype.implementationOf = implementationFunc; // Aktualizujeme c.prototype.constructor = ctor; } return { /** * @type {Function} */ class: c, privateAccessor: p, extends: extendsFunc, implements: implementsFunc, private: { /** * @type {Function} */ constructor: privateCtor } }; }; /** * Slouží k převzení prvků z objektu/interface. Jedná se o mixing což se dá nazvat jako implementace rozhraní. * @param obj {Object} Objekt/interface * @return {{class: Function, privateAccessor: Function}} */ implementsFunc = function(obj) { if (obj !== defs) { if (implementations.indexOf(obj) != -1) { console.log("Toto rozhranní je již implementováno"); return c; } implementations.push(obj); } // Přidáme vlastnosti na náš prototype var objs = Object.getOwnPropertyNames(obj); var count = objs.length; var objsp; for (var p = 0; p < count; p++) { objsp = objs[p]; if (objsp != "static" && objsp != "private" && objsp != "constructor" && objsp != "private_constructor" && (typeof c.prototype[objsp] == "undefined" || obj === defs)) { c.prototype[objsp] = obj[objsp]; } } if (obj === defs && !c.prototype.hasOwnProperty("destructor")) { c.prototype.destruct = function() { delete privateProperties[this.privateCallIdentifier]; }; } return { /** * @type {Function} */ class: c, privateAccessor: p, extends: extendsFunc, implements: implementsFunc, private: { /** * @type {Function} */ constructor: privateCtor } }; }; var s; // Uložíme statické vlastnosti if (typeof defs.static === "object") { for (s in defs.static) { if (defs.static.hasOwnProperty(s)) { c[s] = defs.static[s]; } } } // Nabalíme požadované metody na konstruktor, využijeme naší metody Implements implementsFunc(defs); // Nastavíme constructor na konstruktor c.prototype.constructor = ctor; c.constructor = ctor; c.prototype.implementationOf = implementationFunc; // Privátní konstruktor if (hasPrivateConstructor) { var Trida = constructor; Trida.prototype = c.prototype; Trida.constructor = ctor; //Trida.prototype.constructor = c; privateCtor = Trida; } return { /** * @type {Function} */ class: c, privateAccessor: p, extends: extendsFunc, implements: implementsFunc, private: { /** * @type {Function} */ constructor: privateCtor } }; }; })();
250 řádků nadbytečného balastu.
Ale řekněte sami, jestli se to vyplatí.
var Osoba = (function() { var p; var Cls = Class( { private: { jmeno: "", prijmeni: "" }, constructor: function(jmeno, prijmeni) { p(this).jmeno = jmeno; p(this).prijmeni = prijmeni; this.normalniPublicVlastnost = jmeno + " " + prijmeni; }, getJmeno: function() { return p(this).jmeno; }, getPrijmeni: function() { return p(this).prijmeni; }, toString: function() { return "Osoba:" + this.getJmeno() + " " + this.getPrijmeni(); } } ); p = Cls.privateAccessor; return Cls.class; })();
Zápis je kvůli přístupu k privátním vlastnostem trochu složitější. Je třeba, aby má fce Class vracela accessor k private vlastnostem a kvůli tomu musí být také celá třída obalena anonymní fcí, aby tento accessor nebyl veřejný.
BTW dřívější zápis bez private vlastností vypadal takto:
var Trida = Class({
constructor: function(foo, bar) {
this.foo = foo;
this.bar = bar;
},
pblicMethod: function() {
...
}
});
Žádná věda, jen zavolám třídu se seznamem metod a hotovo.
Třídu osoba můžeme jednoduše podědit.
var Student = (function() { var p; var Cls = Class({ private: { skola: "" }, constructor: function(jmeno, prijmeni, skola) { this.super(jmeno, prijmeni); p(this).skola = skola; } }).extends(Osoba); p = Cls.privateAccessor; return Cls.class; })();
Funkce Class vrací objekt, který obsahuje pár položek. Hlavní položka je class, která obsahuje výslednou funkci s prototypem, která tvoří třídu. Další položky jsou třeba právě extends a implements. Obě položky jsou fce, které naši třídu upraví. Extends vytvoří potomka třídy. Implements načte položky z "interface" v JS obyčejný objekt. To by samo o sobě ale nemělo moc velký význam, tak je k prototypu všech tříd přidána metoda .implementationOf(), kterou můžeme ověřit, jestli je třída implementací některého rozhranní.
Zde jsme tedy použili fci extends a podědili jsme třídu Osoba. Z konstruktoru i volám konstruktor předka.
BTW, ony privátní vlastnosti jsou ve skutečnosti spíše protected, protože v JS nemá moc cenu řešit private/protected, protože i kdyby vlastnosti neexistovali, tak si je JS přece vytvoří, když je poprvé použijeme.
A není problém ani vytvořit Singleton.
var Trida = (function() { var p; // Private static property - uchování instance singletonu var instance = null; var Cls = Class({ private: { // Private jmeno: "unknown", constructor: function(jmeno) { // Private konstruktor p(this).jmeno = jmeno; } }, static: { // Public static coToJe: "no přece public static property", getInstance: function(jmeno) { if (instance === null) { instance = new Cls.private.constructor(jmeno); // Private konstruktor je uložen vždy v return objektu fce Class() tedy Cls.private.constructor } return instance; } }, getJmeno: function() { return p(this).jmeno; } }); p = Cls.privateAccessor; return Cls.class; })();
Dal jsem si s tím práci, takže když budete chtít vytvořit instanci třídy, tak vám to vyhodí vyjímku, protože konstruktor je private. A jak se uvnitř dostanete ke svému private konstruktoru? Uvidíte v public static metodě getInstance(). Private konstruktor dostanete v tom objektu od fce Class.
Abych ještě ukázal tu implementaci interface.
var Serializable = { serialize: function() { throw new Error("Metoda serialize() není implementována."); } }; var Test = Class({ constructor: function(jmeno, prijmeni) { this.jmeno = jmeno; this.prijmeni = prijmeni; }, serialize: function() { return JSON.stringify({className: "Test", properties: {jmeno: this.jmeno, prijmeni: this.prijmeni}}); } }).implements(Serializable).class; var t1 = new Test("Foo", "Bar"); console.log("t1.implementationOf(Serializable)", t1.implementationOf(Serializable)," t1.serialize():", t1.serialize());
Když implementujeme interface, tak bychom ho asi měli opravdu implementovat, takže když řeknu Class().implements(Serializable), tak si funkce implements kontroluje, jestli jsou položky Interface implementované nebo ne. Pokud ne, vypíše chybu do konzole, ale přitom nechá akce doběhnout a nahraje na chybějící místo to co je v Interface. I když bych tedy neimplementoval metodu serialize, tak by ji fce implements vytvořila, zkopírovala by implementaci přímo z Interface. V interface mám ale v té metodě vyhození vyjímky, takže to ani tak neprojde. Ale kdybych tam to vyhození vyjímky neměl, vše by fungovalo.
Pokud máte dotazy nebo připomínky, ptejte se.
Doufám, že se vám to bude někomu hodit.
I když nevím co si myslím. Všichni na to serete.
-
Komalarn got a reaction from Bindik in Nette - try/catch
Tak jasný, vyhazuješ prázdnej exception ...
Podle api, query metoda vyhazuje PDOException (https://api.nette.or...hp.html#171-194)
Spíš si přepiš metodu v modelu na:
public function deleteItem($id) { try { $query = $this->database->query('DELETE FROM `vouchers` WHERE `id` = ?', $id); } catch(PDOException $e) { throw $e; } }
-
Komalarn reacted to Wladass in Praha & Podnikání - Topic z WebTrhu
A já znám stovky firem, které se kvůli tomu stěhovaly do Prahy
-
-
Komalarn reacted to odysey in Nelze nabootovat žádné OS
Kdyby jsi byl aspoň vtipný Bindiku. Ale ty jsi očividně jen debil.
-
Komalarn got a reaction from odysey in Vaše plocha
http://images.komalarn.eu/uploads/desktop.png
Tak když ostatní tak já taky
-
Komalarn got a reaction from Richard Závodný in Zhodnocení prací (webdesign)
Zdravíčko, no když už je to tu tak mrtvý, tak byste mi mohli alespoň ohodnotit mojich pár prací.
Poslední dobou už se moc webdesignu nevěnuju a spíš programuju, ale sem tam nějakej design udělám.
Tady je výběr těch lepších, něco je nakódovaný, něco jen obrázek.
http://storage.komal.../Game_Eshop.png
http://storage.komal...s/NewDesign.png
http://storage.komal...s/MujStream.png
http://zapisky.komalarn.eu
http://codecube.komalarn.eu
http://new.komalarn.eu
Kdyžtak napište co se vám líbí a co ne. Co byste změnili a tak
Budu rád za jakoukoliv kritiku. Díky
-
Komalarn reacted to odysey in Akce Silvestr
Jestli bude na silvestra, budu muset přesvědčit mladou, že chlastat s bandou nerdů je dnes v módě :-D
-
Komalarn reacted to ntdrt in BuboCloud, VIP VPS SSD Hosting!
Tak tohle mě rozesmálo "Garance výkonu je 100%. Veškeré virtuální CPU i RAM je plně vyhrazena pro zákazníka." ... Tím vlastně říkáte, že neexistuje žádná garance výkonu. Ač můžu mít plně vyhrazené virtuální CPU, tak to může mít přiřazený nulový počet jednotek (tím pádem nízkou prioritu) a nebude mít žádný výkon. Garance něčeho virtuálního bez konkrétních čísel nedává moc smysl.
Další věc je například připojení. Netuším jakou linku bude mít moje VPS (vyhrazenou/nevyhrazenou? agregace? propustnost?). Taky by mě zajímalo, zda garantujete dostupnost, například SLA a jak dlouho trvá zásah v případě selhání HW?
EDIT: tak jsem si přečetl podmínky... "Provozovatel neručí za škody způsobené nefunkčností serveru, jeho výpadku, nebo jeho
nedostupností. Uživatel nemá nárok na náhradu újmy, která by mu používáním služeb serveru vznikla.". Neboli vypnu ti server na rok a je to v souladu s podmínkami .
Další zajímavá část je "Provozovatel je oprávněn tyto podmínky a ceny za šlužby změnit a to bez předchozího upozornění." (to typo by chtělo opravit šlužby -> služby) či "Pokud je uživatel nespokojen se službou, kterou server poskytuje, se uživatel vzdává práva na jakékoliv odškodnění" (to by chtělo taky fixnout, nějak divně složená věta).
Ve finále nemám garantované nic a pokud se něco posere, tak nemám nárok na jakoukoliv náhradu. Taky je pěkný, že v sekci "Práva a povinnosti uživatele" jsou jen povinnosti, za to poskytovatel nemá žádný povinnosti a má jen práva .
Samozřejmě nic špatnýho nastat nemusí a servery poběží hladce a bez problémů... Nicméně fakt, že si poskytovatel nechává podobný "zadní vrátka", mluví za sebe.
-
Komalarn got a reaction from Bindik in Zhodnocení prací (webdesign)
Zdravíčko, no když už je to tu tak mrtvý, tak byste mi mohli alespoň ohodnotit mojich pár prací.
Poslední dobou už se moc webdesignu nevěnuju a spíš programuju, ale sem tam nějakej design udělám.
Tady je výběr těch lepších, něco je nakódovaný, něco jen obrázek.
http://storage.komal.../Game_Eshop.png
http://storage.komal...s/NewDesign.png
http://storage.komal...s/MujStream.png
http://zapisky.komalarn.eu
http://codecube.komalarn.eu
http://new.komalarn.eu
Kdyžtak napište co se vám líbí a co ne. Co byste změnili a tak
Budu rád za jakoukoliv kritiku. Díky
-
Komalarn got a reaction from Henzigo in Zhodnocení prací (webdesign)
Zdravíčko, no když už je to tu tak mrtvý, tak byste mi mohli alespoň ohodnotit mojich pár prací.
Poslední dobou už se moc webdesignu nevěnuju a spíš programuju, ale sem tam nějakej design udělám.
Tady je výběr těch lepších, něco je nakódovaný, něco jen obrázek.
http://storage.komal.../Game_Eshop.png
http://storage.komal...s/NewDesign.png
http://storage.komal...s/MujStream.png
http://zapisky.komalarn.eu
http://codecube.komalarn.eu
http://new.komalarn.eu
Kdyžtak napište co se vám líbí a co ne. Co byste změnili a tak
Budu rád za jakoukoliv kritiku. Díky
-
Komalarn got a reaction from Wladass in Návrh na projekt
Tak pokud bys chtěl alespoň nějakej zisk, tak by bylo dobrý to celý nestavět jen na poptávkách, ale i na nabídkách. Ty by byli třeba mírně zpoplatněné (nebo o5 jen nějaký VIP). ... Když to řeknu blbě, tak by šel vzít základní koncept z WT a ten pak (lehce) upravit, protože nejde skoro o nic jiného, pouze jak říkáš o rozšíření na více ,,oborů".
-
Komalarn reacted to Bindik in Hledáme C++ programatory
Trocha som googlil
Pavel Zlý
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
3. 12. 2013 #1
Dobrý den, hledáme nějaké python mástera, který by dokázal napsat pár příkazů do našeho herního klienta na metin2, klidně zaplatím za hotovou práci a při dobré spolupráci můžu najmout do firmy. Čím více ovládáš python tím lépe. Skype: Pajzlnator (preferuji), E-mail: [email protected], FB: Pavel Zlý, pěkný zbytek dne.
=====
Dobrý večer, hledám programátora, který umí v programovacím jazyku .lua. Jsem schopen při kvalitní spolupráci vzít i do své firmy. Mám zájem o psaní questů do jedné hry. Podklady a inspirační materiály bych všechny poslal. Kontakt: (nejlépe) skype - pajzlnator, E-mail: [email protected], FB: Pavel Zlý :-) Pěkný zbytek dne.
===
Dobrý den, hledám grafiky/grafičky do mé firmy, kteří se zabývají webdesingem nejlépe her. Jednalo by se o upgrade grafiky ze staré na novou. Po 2 měsíční zkušební době nabízím stálou práci ve firmě se stálým platem. Popř. pokud by někdo neměl zájem můžu sepsat smlouvu o dílo. Spěchá.
==
Ahoj, hledám C++ programátora pro úpravu jádra hry, kterou provozuji. Celé jádro je v C++ poskytnu materiály. Prvně bych potřeboval zprovoznit základní verzi jádra funkční bez chyb. Jádro je skoro hotové, ale bohužel C++ programátor, kterého jsem měl už nemůže dále u mě pracovat. Nabídnu buď peníze nebo místo u mě ve firmě a stálé finanční přivýdělky. Hledám kohokoliv kdo umí v C++ - mladistvé, dospělé, popř. důchodce. Důležité je umět v C++ minimálně pokročilejší základy. Pokud by někdo chtěl pomoct i zadarmo moc mě to potěší, pěkný zbytek dne.
==
Dobrý večer hledám grafika nejlépe studenta pro menší při výdělek. Při dobré spolupráci jsem schopen vzít i do firmy. Jedná se o tvorbu webů na hry, nařezání podle obrázků a pod. opravdu hledám někoho, kdo umí pracovat s photoshopem, najde si čas a udělá práci do požadovaného termínu, který stanovím. Je jedno jaká verze photoshopu, děkuji za případné odpovědi a pěkný zbytek dne, Pavel Zlý (Preferuji skype: Pajzlnator) E-mail: [email protected]
==
Dost mi to smrdi ked kazdeho cloveka ktory mu nieco spravi tak ho prijme do firmy..
-
Komalarn reacted to Jamira40 in Poradte slúchadlá
Stačia preto mám momentálne Koss Porta Pro
To vysvetlenie je pravdivé ale to som už dávno vedel ako to fugnuje
Neviem či je toto mid-end zvukovka ale podla mňa ani nie pre PC asi to najlepšie čo kúpiš za takú cenu
PC - Creative SOUND BLASTER Recon3D Fatal1ty
NTB - Creative SOUND BLASTER X-Fi Surround 5.1 Pro
A nie nepotrebujem high-end stačia mi nejaké lacnejšie preto sem píšem nech ludia niečo pošlú s čím majú skúsenosť.
Ak sa nenájde nič čo by sa mi páčilo kúpim si tie ... prečo? lebo na to mám